• 1 Project 1
    Suspendisse turpis arcu, dignissim ac laoreet a, condimentum in massa.
  • 2 Project 2
    uisque eget elit quis augue pharetra feugiat.
  • 3 Project 3
    Sed et quam vitae ipsum vulputate varius vitae semper nunc.
  • 4 Project 4
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

khamis....10 sept 2009

| |
hari ni ummi sedih sangat.....khamis...10 sept 2009..buat pertama kali, ummi nangis depan anak murid ummi yang ummi sayangi di maahad...
ummi tau, ummi kene kuat macam abi..tapi ummi terlampau sedih...pintu rezeki ummi ditutup satu persatu oleh orang yang ummi benci...ummi bukan tak cuba nak terima cara dia..tapi dia yang jadikan ummi makin benci...ummi bukan benci pada kurniaan Nya, tapi benci pada sikapnya...paling sedih bila dia kata nak pijak-pijak barang ummi...
penat abi susah payah cari bekalan jauh...ummi jual barang-barang pun sebab nak cari duit untuk program...program untuk anak-anak ummi di maahad ni...hati ummi macam terkoyak-koyak bila tengok muka dia...
satu je ummi pohon...andaikata betul dia menutup pintu rezeki ummi, Allah tutuplah pintu rezekinya....tu je doa ummi...ummi sedih sangat....
aiman doakan ummi ye....

1 comments:

Al-Ibtisam said...

Salam k.Hajar...
sy ex-student SHAMS.akak x knal sy,tp sy knal akak...comei anak akak...xpe,akak tabah ya.Kalau 1 pintu dtutup, mungkin masih ada pintu2 lain terbuka tuk akak.Rezeki Allah d mana2...Thanx jgak tuk akak,skrg baru sy tahu kebaikan program2 tarbiyah dulu2...Sungguh semuanya sgt bermanfaat...May Allah bless u n family...Salam ukhuwwah...

Post a Comment