• 1 Project 1
    Suspendisse turpis arcu, dignissim ac laoreet a, condimentum in massa.
  • 2 Project 2
    uisque eget elit quis augue pharetra feugiat.
  • 3 Project 3
    Sed et quam vitae ipsum vulputate varius vitae semper nunc.
  • 4 Project 4
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Selamat hari ulangtahun kelahiran ke 27...(botol susu kuning kat belakang tu hadiah dari amu said sebelum bertolak semula ke Jordan)

| |


Hari ni besday ummi yang ke 27...tahun depan ummi ngan abi target hadiahkan adik untuk aiman...Ahaks!!

Makin lama makin tua...takut gak rasa...hari ni banun je pagi abi ucap besday untuk ummi...masuk kelas senawi 1 ali, diorang nyanyi kuat-kuat untuk ummi...terharunya ummi....
Abg-abg dan akak -akak senawi 2 pun ramai ucap kat ummi..akak aqilah, akak ainol ngan kak tirah bagi hadiah kat ummi..tak sabar nak buka..tapi nak buka ngan aiman ngan abi sekali...esok ummi akan teruskan perjuangan gi belajar ke upsi...doakan ummi kuat dan tabah macam abi ye...ummi sayangkan aiman ngan abi..ummi cintakan abi..setiap kali banun tidur, ummi harap aiman ngan abi sentiasa ada di sisi ummi...sebab melalui kalianlah Allah alirkan kasih sayangnya untuk ummi yang sangat hina ini..

Ummi harap Allah dengar rintihan ummi dan impian ummi tahun ni...
Yang pertama, ummi nak jadi isteri solehah untuk abi...ummi kahwin sebab satu perkara je..sebab nak masuk syurga..dengan hadirnya abi dalam hidup ummi, ummi harap ummi dapat jejakkan kaki ke syurga..

Yang kedua, ummi nak jadi ummi yang terbaik untuk aiman..nak bersabar dalam mendidik aiman seperti Siti Hajar mendidik Ismail..ummi dah ajar aiamn amik wudu', abi ngan wan mama dah ajar aiman solat,atok dah ajar aiman zikir, tahun ni ummi nak ajar aiman kenal huruf hijahiyah...didik aiman jadi anak yang lembut hati..dengar cakap abi dan ummi...

Yang ketiga ummi nak dapat 4 flat untuk sem ni...ummi akan belajar sungguh sungguh lagi untuk dapat yang terbaik...buat sume kerja dengan terbaik.

Yang terakhir, ummi harap semua orang doakan ummi mencapai impian ummi yang ummi inginkan selama ni..menjadi pensyarah di mana-mana kolej atau universiti...ummi harap Allah dengar permohonan ummi untuk berjaya menjadi pensyarah...berjaya memperolehi kerjaya yang lebih baik..

Doakan ummi ye Aiman....Amiiiiiinnnnn....

0 comments:

Post a Comment